16.00 Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} 16.00 Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} Asystentka Zarządu

HARMONIA MUNDI Sp. z o.o. to wiodąca w zachodniej Polsce spółka zajmująca się modernizacją dróg oraz systemami dociepleń budynków
HARMONIA MUNDI Sp. z o.o.

poszukujemy do swej siedziby w Olsztynie

Asystentki Zarządu

opis stanowiska/zadania

  • pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych w tym unijnych
  • nadzór nad sprawnym działaniem całej infrastruktury biurowej w siedzibie
  • prowadzenie czynności administracyjnych (niesądowych) w procesie windykacji wierzytelności gospodarczych, sporządzanie korespondencji pomiędzy Spółką a wierzycielami i dłużnikami
  • legalizacja pobytu pracowników- cudzoziemców
  • inwentaryzacja i monitoring inwestycji w regionie
  • opiniowanie wyboru najlepszych dostawców, kontakt z urzędami oraz Klientami,
  • obsługa sekretariatu Kancelarii

wymagania

  • poszukujemy rzutkiej, dynamicznej i skutecznej osoby, do rozwiązywania problemów
  • nie szukamy sekretarki do parzenia kawy
  • oczekujemy dobrej znajomości realiów prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz podstaw finansów, a także prawa cywilnego i gospodarczego
  • pracownika na tym stanowisku musi cechować umiejętność samodzielnego, skutecznego działania i metodycznego rozwiązywania problemów, samoorganizacji i częściowo- samozadaniowanie, a także umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego prowadzenia kilku skomplikowanych projektów
  • bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność
  • swobodne posługiwanie się programami MS Office jest sprawą oczywistą
  • doświadczenie zawodowe min. 5 lat
  • preferujemy doświadczenie w pracy o podobnym charakterze, także na stanowiskach kierowniczych; mile widziane są osoby z niepełnosprawnością
  • wykształcenie wyższe
  • dużym atutem będą ukończone bądź odbywane studia prawnicze lub ekonomiczne, lecz nie jest to warunek konieczny

oferujemy

  • zatrudnienie na umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • duży zakres samodzielności
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 15.00
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • udział w kosztach studiów podyplomowych , kursów i szkoleń
List motywacyjny oraz życiorys ze zdjęciem i klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, prosimy przesyłać mailem. Rekrutacja w trybie ciągłym. Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia kandydatur kontakt@harmoniamundi.pl
Scroll to Top